ik ben iris®: slimme asset tracking, soepele zorg
Zorgmedewerkers zijn vaak veel tijd kwijt met zoeken naar medische hulpmiddelen en administratieve handelingen. Zonde! Met ik ben iris® heb je alles snel geregeld, voor de logistieke optimalisatie die je werk makkelijker maakt.
Zo werkt ik ben iris®Zo werkt ik ben iris®
ik ben iris® is een open en onafhankelijk platform , speciaal ontwikkeld voor de zorg. Of je nu een infuuspomp, tillift, rolstoel of bladderscan zoekt: met behulp van kleine sensoren weet ik ben iris® altijd precies waar je apparatuur en hulpmiddelen zijn.
Verpleegkundigen, inkopers en logistiek medewerkers hebben met ik ben iris® alles binnen handbereik. In de gebruiksvriendelijke app en het dashboard komt alle informatie samen, terwijl zorglogistieke processen gedigitaliseerd worden. Zo werk je slimmer, sneller en efficiënter.
Ook handig: ik ben iris® werkt naadloos samen met systemen die je al gebruikt, zoals ERP-systemen, TOPdesk, Ultimo en onderhoudspartners. Daarnaast sluit het platform moeiteloos aan op verschillende technologieën zoals BLE, RFID, wifi-scanning en GPS-tracking.
Dit kan ik ben iris® allemaal

Zoektijd verkorten
Met realtime lokalisatie van je hulpmiddelen en medische apparatuur verkort ik ben iris® de zoektijd soms tot wel 80%. Geen eindeloze zoektochten meer – en zorgmedewerkers hebben meer tijd voor hun patiënten en cliënten.

Informatie en meldingen bij de hand
Ontvang meldingen over ongekeurde hulpmiddelen, maak snel een reparatieverzoek en vind alle informatie over je middelen in de app. Ook kun je patiënten of bewoners in het oog houden, zodat veilig dwalen mogelijk is.

Inzicht in voorraadbeheer
Waar staan er nog rolstoelen? En zijn er genoeg infuuspompen beschikbaar? Met ik ben iris® krijg je inzicht in de medische hulpmiddelen die in een ziekenhuis of verpleeghuis in gebruik zijn. Zo maak je slimme keuzes bij het aanschaffen of huren, bespaar je kosten en help je de zorg verduurzamen.

Voorkom verlies
Spullen verdwijnen soms onbedoeld, wat een flinke kostenpost kan zijn. Een waarschuwing wanneer een hulpmiddel de locatie verlaat, helpt je verlies en kosten te voorkomen.
.webp&w=3840&q=75)
De voordelen
De kracht van ik ben iris®? Alles gebeurt binnen één centraal platform, toegankelijk voor zorgmedewerkers, hulpmiddelenleveranciers en innovatieve partners. Dankzij simpele plug & play is het razendsnel inzetbaar – veilig en volgens de laatste securitynormen. En dat is nog maar het begin.
Ervaringen uit de zorg
Wil je zien hoe ik ben iris® in de praktijk werkt? In deze video deelt een zorginstelling haar ervaring. Kijk mee en ontdek zelf de voordelen.
Ontdek wat het jouw zorginstelling oplevert
Benieuwd hoeveel tijd en geld jij kunt besparen met ik ben iris®? Wij maken graag een business case voor jouw organisatie, zodat je precies weet wat het je oplevert. Vul het formulier in en we bespreken het samen tijdens een kop koffie, op locatie of online.
Meer weten?
Wil je met onze technische zorginnovaties bijdragen aan een toekomstbestendige en duurzame zorg? Neem contact op of kom langs in ons Healthcare Experience Center en ervaar het zelf!
Laten we kennismaken